ul. Wojska Polskiego 6B, 39-300 Mielec, Polska Wyznacz trasę

Kariera w Tycner

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na żadne stanowisko. Jeśli jednak uważasz, że chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV i list motywacyjny.

Prześlij nam swoją aplikację!

Aplikuj teraz!

Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez firmę Tycner Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę:

Administratorem danych jest Tycner sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 6B (dalej również jako „administrator”).
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail biuro@tycner.com.pl, telefonicznie pod numerem +48 17 774 59 00 lub pisemnie pod adresem ww., także w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:

  • w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w przesłanym cv – są przepisy Kodeksu pracy – art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli obowiązek prawny ciążący na administratorze, oraz zgoda – w zakresie danych, które nie są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, w przypadku gdy dane te zostaną przez Pana/Panią przekazane z własnej inicjatywy, tj. w szerszym zakresie niż wynika z przepisów prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • w przypadku preferowania zatrudnienia w oparciu o inną umowę niż umowa o pracę – podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w przesłanym cv jest podjęcie działań przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  • przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez administratora danych – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • weryfikacji posiadanych przez Panią/Pana kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Administrator będzie przekazywał Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora w zakresie usług związanych z prowadzeniem np. rekrutacji pracowników lub udostępnianiem systemów informatycznych – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora.
Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do chwili jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 6 miesięcy od momentu wyrażenia zgody. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, dane będą przetwarzane do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – PUODO, ul. Stawki 2, Warszawa 00-193.
W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych, dane kontaktowe wskazane są wyżej.
Podanie danych jest dobrowolne (administrator nie prowadzi żadnej rekrutacji), jednakże niezbędne do wzięcia udziału w ewentualnych przyszłych rekrutacjach. Niepodanie danych (nieudzielenie zgody) nie rodzi żadnych skutków prawnych.

Nasze Marki