KLAUZULA INFORMACYJNA – DLA KLIENTA
Administratorem Państwa danych jest Tycner Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu, przy ul. Wojska Polskiego 6B (dalej również jako „administrator”). Z administratorem można się skontaktować we wszystkich w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez adres e-mail: biuro@tycner.com.pl, telefonicznie pod numerem: 17 774 59 00 lub pisemnie pod adresem: ul. Wojska Polskiego 6B, 39-300 Mielec.
Jeśli kontaktujesz się z nami poprzez e-mail lub nr telefonu, to twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
- udzielenia odpowiedzi na Twoją wiadomość i rozwiązania przedstawionej przez Ciebie sprawy.
- podjęcia działań zmierzających do nawiązania z Tobą współpracy, jeżeli tego dotyczy Twoja wiadomość.
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych są:
Art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli podjęcie na Twoje żądanie działań zmierzających do nawiązania z Tobą współpracy oraz nasz prawnie uzasadniony interes polegający na rozwiązaniu przedstawionej przez Ciebie sprawy oraz udzielenie odpowiedzi na Twoją wiadomość. Dane osobowe będziemy przetwarzać przez czas potrzebny na rozwiązanie przedstawionej przez Ciebie sprawy, a jeżeli Twoja wiadomość dotyczyła nawiązania z nami współpracy, to przez czas niezbędny do podjęcia działań i prowadzenia z Tobą rozmów w tej sprawie. W zależności od rodzaju poruszonej przez Ciebie sprawy Twoje dane będziemy przetwarzali również przez czas potrzebny na wykazanie, że ją rozwiązaliśmy, czyli przez czas przedawnienia roszczeń. Administrator może przekazywać Państwa dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem, w ramach wymienionych powyżej celów przetwarzania i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystane do profilowania, zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem Pani/Pana ani nie będą przedmiotem transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych, dane kontaktowe wskazane są wyżej. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Bez podania Twoich danych kontaktowych możemy jednak nie być w stanie rozwiązać przedstawionej przez Ciebie sprawy.
KLAUZULA INFORMACYJNA – ROZPATRYWANIE REKLAMACJI
Administratorem Państwa danych jest Tycner Sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu, przy ul. Wojska Polskiego 6B (dalej również jako „administrator”). Z administratorem można się skontaktować we wszystkich w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez adres e-mail: biuro@tycner.com.pl, telefonicznie pod numerem: 17 774 59 00 lub pisemnie pod adresem: ul. Wojska Polskiego 6B, 39-300 Mielec.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia procesu reklamacji, w związku z koniecznością wywiązania się z obowiązku wynikającego z zawartej umowy, a także obowiązków administratora, wynikających z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 1 lit. b i c RODO),
- realizacji przez administratora wewnętrznych celów administracyjnych polegających, m.in. na wewnętrznej archiwizacji, dokonywaniu analiz statystycznych, przeprowadzaniu audytów – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora ( art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Administrator będzie przekazywał Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie administratora – przy czym takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniem administratora. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Reklamacja z danymi osobowymi może być przekierowana bezpośrednio do producenta reklamowanego towaru. Dane osobowe przechowywane będą przez czas rozpatrywania reklamacji, a następnie przez okres 3 lat, zgodnie z przepisami prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Dane osobowe nie będą wykorzystane do profilowania, zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem Pani/Pana, ani nie będą przedmiotem transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Dane są niezbędne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.